Jäsenyys - Membership

Jäsenmaksu - vuodelle 2024

Varsinainen jäsen 30,00 €
Varsinaisen jäsenen kanssa samassa taloudessa asuva perhejäsen 15,00 € (ei lehteä)

Nykyiset jäsenet saavat vuosittain tilisiirtolomakkeen, jolla jäsenmaksu suoritetaan.

Jäseneksi liittyminen

Voit liittyä jäseneksi kahdella tavalla:

1) Sähköinen liittymislomake
    Jäsensihteeri käy läpi uudet hakemukset noin kerran viikossa ja lähettää sen jälkeen jäsenmaksulomakkeen.

2) Lähetä jäsensihteerille liittymislomake joko sähköpostitse tai postitse.
     Jäsensihteeri lähettää sinulle jäsenmaksulomakkeen.

Jäsensihteeri
Päivi Lankinen
Nuorgamintie 2499, 99980 NUORGAM
040 565 9814

KASVATTAJA!

Kun liität uudet pennunostajat yhdistyksen jäseneksi, saat käyttöösi 10 euron bonuksen ja yhdistyksen julkaiseman pentunumeron jokaisesta maksamastasi 30 euron jäsenmaksusta. Bonuksen voit käyttää ostaessasi yhdistyksen myymiä tarvikkeita tai maksaessasi Tiibetinspanieli-lehden ilmoitusmaksuja.

Bonuslomake on poistunut käytöstä. Pennunostajia ilmoittaessasi toimi seuraavasti:
Maksa jäsenmaksujen kokonaissumma yhdistyksen tilille FI28 5732 2640 0230 40 ja ilmoita uusien jäsenten tiedot jäsensihteerille sähköpostitse Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..

Membership fee for year 2024

Member 30 €
Family member (no magazine subscription included) 15 €

Membership fee invoice will be sent to once year to all members.

New member!

Send the following information to the membership secretary.
(Name, Address, Phone Number & E-mail)

Membership Secretary
Päivi Lankinen